TEČAJ AVTOGENEGA TRENINGA

Opažaš pomanjkanje volje, energije in motivacije?

Se težko zbereš in osredotočiš na svoje delo ali na želene cilje?

Si ves čas v stresu?

Imaš v prsih občutek tesnobe in teže?

Si kar naprej žalosten/a, jezen/a, ali razočaran/a?

Imaš občutek, da stagniraš in se nikakor ne moreš premakniti ven iz začaranega kroga nesrečnega življenja?

Se težko odločaš in si ves čas prestrašen/a in nesiguren/a vase?

Si želiš več samozavesti in odločnosti?

Se želiš na svoje izzive in težave odzvati z več miru in usmerjenosti k rešitvam?

Če si vsaj na eno vprašanje odgovoril/a z DA, potem si na pravem mestu.

Tukaj najdeš na enem mestu zbrane vse informacije o TEČAJU AVTOGENEGA TRENINGA, ki tvoje izzive in težave lahko reši učinkovito in morda celo tudi hitro. Avtogenega treninga se lahko nauči vsak človek, ki je do te prakse pozitivno naravnan. Otroci se ga lahko začnejo učiti pri starosti približno šest let, zgornje starostne meje pa ni.

TEČAJ AVTOGENEGA TRENINGA JE ZATE ČE:

  • Se res želiš poglobiti vase in si pripravljen/a vložiti svoj čas in voljo, da se nekaj novega naučiš, izvajaš in na dolgi rok tudi uvedeš v svoje življenje.
  • Si želiš spremembo in si posledično pripravljen/a na delovanje.
  • Si pripravljen/a slediti priporočilom in hkrati biti odprt/a za preizkušanje svojih meja.

TEČAJ AVTOGENEGA TRENINGA NI ZATE ČE:

  • Iščeš čudežno palčko, ki bo v trenutku rešila vse tvoje težave.

Če torej želiš izvedeti več in si že odločen/a za spremembo, potem beri naprej, če pa na spremembo še nisi pripravljen/a, potem ta spletna stran ni pravo mesto zate.

Ooo, še si tukaj, torej odločen/a, da v svojem življenju nekaj narediš drugače. In novo znanje te vsekakor popelje na tako pot. Zato greva lepo po vrsti.

KAJ JE AVTOGENI TRENING?

Avtogeni trening je učinkovita metoda za samopomoč, pri kateri dosežemo globoko sprostitev fizičnega telesa in uma. Tehnika je sestavljena iz šestih osnovnih sugestij, s katerimi sprožimo določene telesne in tudi psihične odzive. Sugestije vplivajo na stresne receptorje v telesu in jih sproščajo. Naše telo posledično ne odreagira več z “boj-beg- zamrznitev (fight-flight-frezee)” odzivom, temveč smo se sposobni s situacijo soočiti mirno in v energiji iskanja rešitev.

Za avtogeni trening bi lahko rekli, da deluje kot obliž. Ko na rano namestimo obliž omogočimo telesu, da se pozdravi samo. Enako je tudi z avtogenim treningom. Naše telo in um podpremo z učinkovito tehniko, ter tako omogočimo, da telo samo opravi svoje delo. (PS: od tod izhaja tudi izraz avtogeni trening). Temelji na sproščanju mišic, umiri se srčni ritem in dihanje, ter okrepi se pretok krvnega obtoka, brez stranskih učinkov.

Avtogeni trening je preprosta mentalna vaja s hitrimi učinki, za hitro umiritev hitrega sveta. Pravijo mu tudi meditacija zahodnega sveta.

Je pa res, da ima avtogeni trening tudi eno pomanjkljivost in sicer deluje le, če ga izvajaš. V nasprotnem primeru žal rezultatov ne bo, ne hitrih in ne dolgoročnih.

KAKO POTEKA TEČAJ AVTOGENEGA TRENINGA?

Tečaj poteka individualno, saj je takšen pristop najbolj učinkovit. Sama želim svoje učence podpreti veliko bolj, kot jih zgolj, kot številko, naučiti tehnike, zato celotni tečaj traja kar devet mesecev. V prvih treh mesecih predam vse tehnike, potem pa je čas za vsakodnevno praktično samostojno delo z možnostjo podpore in usmeritev. Zadnji dve srečanji sta namenjeni pregledu napredkov in rezultatov.

Tečaj je razdeljen na 12 srečanj, ki trajajo približno eno uro. Srečujeva se na spletu, preko zoom povezave. Prvih deset je tedenskih, enajsto sledi po približno osmih tednih, dvanajsto pa po šestih mesecih.

  1. SREČANJE: pregled stanja, življenjskih navad, želja in motivacij za učenje in cilji.
  2. SREČANJE: priprave na avtogeni trening, pozicije za izvajanje, dnevnik, in prva delna vaja.
  3. SREČANJE: prvi del prve standardne vaje teža.
  4. SREČANJE: drugi del prve standardne vaje teža.
  5. SREČANJE: standardna vaja toplota.
  6. SRAČANJE: standardna vaja srce.
  7. SREČANJE: standardna vaja dihanje.
  8. SREČANJE: standardna vaja solarni plexus.
  9. SREČANJE: standardna vaja čelo.
  10. SREČANJE: kreiranje lastne sugestije in usmeritve za samostojno delo.
  11. SREČANJE: napredek po osmih tednih samostojnega dela.
  12. SREČANJE: napredek po šestih mesecih samostojnega dela.

Na vsakem srečanju predstavim eno standardno vajo in tudi druge dopolnilne vaje, ki so zelo koristne v samem procesu učenja. Dodatne vaje so kratke in enostavne in so namenjene dodatni podpori standardnim vajam, niso pa ustrezne, da bi avtogeni trening nadomestile. Gre le za dodatno pomoč.

Ko se po koncu tečaja podaš na samostojno pot, si opremljen/a in pripravljen/a, da svoje težave rešuješ samostojno in nisi več odvisen/a od učitelja, kakšnega gradiva, ali celo posnetka. Tehniko znaš in obvladaš samostojno in to znanje s teboj ostane za vedno.

ZAKAJ SE AVTOGENEGA TRENINGA NI PRIPOROČLJIVO UČITI IZ KNJIG IN UPORABLJATI POSNETKOV?

Že sama beseda avtogeno nam pove. da nekaj počnemo sami, zato posnetki v procesu učenja, niti za kasnejšo uporabo niso zaželeni, kljub temu, da jih je na spletu mogoče najti ogromno. Bistvo avtogenega treninga je, da se ga naučimo izvajati sami, brez uporabe pomagal, kot so vnaprej pripravljeni posnetki. Vse to nam namreč omogoča neko odvisnost od nečesa in smo v celoti zgrešili namen, da bi avtogeni trening lahko opravljali popolnoma samostojno, praktično kjerkoli in kadarkoli.

Najboljši učinek dosežemo, če se avtogenega treninga naučimo pri izkušenem in izšolanem učitelju avtogenega treninga. Vsak človek je unikaten, zato je tudi vsak učni proces unikaten. Nikoli ne učenec in ne učitelj ne vesta, kako se bosta telo in um učenca odzvala na avtogeni trening, zato je na začetku podpora učitelja pravzaprav nujna. Mentor je tukaj zato, da natančno pojasni vsako vajo, jo pokaže in po potrebi tudi popravi. Pravilno se je potrebno naučiti tudi vseh pozicij za izvajanje, saj opis iz knjige lahko vsak dojame po svoje. Mentor je tukaj tudi za to, da pregleda in popravi morebitne napake, ki bi se v procesu učenja in izvajanja lahko pojavile.

Za učenje je potrebno tudi nekaj motivacije, ki je knjiga zagotovo ne bo izrekla, ko pride trenutek, da bi kar odnehali. In naj ti zaupam, da je statistično dokazano, da pri učenju iz knjige redko kdo pride do konca in potem avtogeni trening tudi izvaja.

Se torej še želiš učiti prek knjige?

KDO SEM Maja – MičnaCvetlična in ZAKAJ JE UČENJE AVTOGENEGA TRENINGA Z MENOJ DRUGAČNO?

Za MičnoCvetlično ponosno stojim Maja Križnar, pisateljica in predavateljica o osebnostni rasti ter učiteljica avtogenega treninga in meditacije. S kratkim opisom pa kar tvoja mentorica osebnostne rasti. Vse tehnike in metode, ki jih učim sem dodobra preizkusila sama in avtogeni trening je zagotovo ena, ki mi je močno spremenila in tudi rešila življenje. Veš, tako zelo sem počasščena, da to znanje lahko predam tudi tebi.

Učenje z menoj je drugačno že v tem, da je daljše, saj po treh mesecih, ko se naučiš vseh tehnik, ostaneva v stiku vsaj še nadaljnjih šest mesecev, kjer sem ti na voljo za tvoja vprašanja in podporo. Imava tudi kar dve dodatni srečanji, kjer pregledava tvoje napredke in stanje, kar pomeni, da najino druženje v celoti traja kar devet mesecev.

Ob začetku tečaja prejmeš priročno pdf skripto, v kateri je razloženo vso teoretično znanje, ki ga potrebuješ v procesu učenja.

Seveda pa ne gre brez darilca presenečenja, s katerim te želim preprosto pocrkljati.

Poučevanje avtogenega treninga je zame enako kot grajenje odnosa. Želim, da od tečaja odneseš kar največ in tvoje zadovoljstvo mi je pomembno, zato se na vsakem srečanju posebej posvetiva tvojim sprotnim napredkom, dvomom, vprašanjem in nejasnostim, vseh devet mesecev pa sem ti za vsa vprašanja na voljo tudi preko elektronske pošte.

Prejmeš ogromno dodatnih vaj, ki niso del avtogenega treninga, a so se meni v petnajstih letih osebnostne rasti zelo dobro obnesle.

MičnoCvetlični tečaj ni zgolj tečaj, temveč je čisto pravo osebno in individualno mentorstvo, ki ti lahko v življenje prinese veliko spremembo.

KAJ ŠE PRIDOBIM, ČE SE NAUČIM TEHNIKE AVTOGENEGA TRENINGA?

  • Čustveno in psihično stabilnost,
  • lažje spopadanje z vsakdanjimi težavami in stresom,
  • avtogeni trening je zaviralec kroničnega stresa,
  • učinkovitejšo psihično in fizično sprostitev,
  • izboljšanje spanja,
  • večji fokus na delovnem mestu ali pri učenju,
  • večja motivacija za doseganje svojih ciljev,
  • lažje postavljanje lastnih ciljev,
  • večja mirnost znotraj spremenljivih okoliščin,
  • povečana kreativnost in uživanje življenja v trenutku sedaj,
  • zmanjšanje strahov in tesnobe,
  • zmanjšanje fizične in psihične utrujenosti,
  • lažja komunikacija z drugimi ljudmi,
  • povečanje samozavesti in večje samozavedanje
  • lažje odločanje,
  • večja kontrola nad seboj in svojimi mislimi,
  • lažje vzpostavljanje dobrih prehranjevalnih navad,
  • lažje vzpostavljanje ravnovesja na vseh življenjih področjih,
  • večja odpornost na bolezni in hitrejše okrevanje,
  • splošno boljše počutje in več optimizma.

TE ŠE NISEM PREPRIČALA? MORDA TO STORI KDO DRUG!

Avtogeni trening je odlično orodje, da se pomirim in poglobim vase. Skozi učenje avtogenega treninga sem postala bolj sproščena, izboljšala se mi je koncentracija, prav tako se lažje soočam s svojimi strahovi. Ta tehnika mi pomaga, da se v stresnem ritmu življenja “odklopim” in odženem slabo voljo, ki jo menjam za in se napolnim s pozitivno energijo. Hvala Maja za znanje, izkušnje, vse izrečene misli in nasvete(Alja, 34 let)

Avtogeni trening mi pomaga, da se lažje soočim z vsakodnevnim stresom. Po izvajanju AT vaj sem bolj pomirjen in se lažje fokusiram, pomaga mi pa tudi za sprostitev in “izklop misli” pred spanjem. Maja je odlična učiteljica AT z veliko znanja in obširnimi izkušnjami. Zanjo sem se (poleg priporočila znanca) odločil tudi zato, ker ima uradno priznano diplomo, saj to potrjuje njeno strokovnost.(Sašo, 41 let)

Maja hvala za predajo znanja o avtogenem treningu. Metoda se mi zdi odlična za lažje balansiranje življenja. Osebno mi zelo pomaga pri obvladovanju stresa in ohranjanju fokusa pri delu.” (Maja J. 35 let)

CENIK

Polni prispevek za celotni tečaj znaša 690€, imaš pa tri možnosti plačila in s tem tudi kar lepe popuste:

  1. PLAČILO TEČAJA V ENEM OBROKU: 499€ (1X 499€)
  2. PLAČILO TEČAJA V DVEH OBROKIH: 580€ (2X 290€)
  3. MESEČNA PLAČILA V ŠESTIH (6) OBROKIH: 690€ (6X 115€)

KAKO SE LAHKO PRIJAVIM NA TEČAJ AVTOGENEGA TRENINGA?

Pred dokončno odločitvijo, se slišiva še na kratkem, brezplačnem in neobvezujočem telefonskem ali videu klicu, ki zate pomeni varen prostor za vsa tvoja vprašanja ter morebitne dvome in zadržke. Zame pa pomeni prvi vtis o novem potencialnem učencu/ učenki, da lažje presodim, ali ti z učenjem avtogenega treninga lahko pomagam, ali pa morda celo ne.

Za prijavo in več informacij mi piši na e-mail maja@micna-cvetlicna.si. Ko komunikacija steče, se dogovoriva tudi o vseh ostalih podrobnostih.

Za prijavo in več informacij mi piši na e-mail maja@micna-cvetlicna.si.