MEDITACIJA

MičnaCvetlična

 

Kaj je meditacija?

Meditacije je tehnika doseganja višjega stanja zavesti. Gre za umiritev in sprostitev uma z namenom, da dosežemo stik s seboj. To je notranje stanje mirnosti in tišine v kateri smo sposobni sprejeti dogodke ter situacije točno take kot so. Meditacija nam pomaga dosegati jasnost na področjih, kjer prevladujeta zaskrbljenost in stres. Z redno meditacijo in vztrajnostjo se lahko osvobodimo preteklih vzorcev ter navad, ki nas omejujejo in dosežemo širši pogled na stvari, ki se nam dogajajo v vsakdanjem življenju. Naše reakcije so ob tem bolj mirne in mehke. Vedno bolj se zavedamo svojega telesa in smo mu zato sposobni bolje prisluhniti. Pomaga pri dvigovanju samozavesti in lastne vrednosti, ter povečuje sprejemanje sebe in drugih točno takih kot smo.

Meditacija je torej globoko potovanje vase, katerega namen je doseganje ravnovesja na vseh področjih življenja.

 

Kdaj, kje in kako pogosto meditirati?

Moje priporočilo je, ČIM BOLJ POGOSTO, saj je vztrajnost ključ do rezultatov. Vzemite si vsaj nekaj minut dnevno in ob mirni glasbi samo opazujte stanje v svojem telesu. Nelagodja in napetosti izdihnite ven. To vas bo sprostilo od dnevnega stresa. Domače delo v kombinaciji z rednimi tedenskimi skupinskimi meditacijami pa na dolgi rok prinaša rezultate na globljem nivoju. Skupinske meditacije so energijsko močnejše zaradi večjega števila ljudi in prisotna je tudi podpora terapevta.

Ob izvajanju je pomemben predvsem mir, zato je prednost skupinske meditacije tudi v tem, da so vsi prisotni tam z istim namenom in je mirna atmosfera že namensko ustvarjena. S sojem sveč ali nežnih lučk ter mirne glasbe dosežemo globine svojega telesa in duše.

Čas izvajanja je nekoliko manj pomemben, bolje vsaj takrat ko utegnemo, kot pa nikoli. Sicer pa so jutranje meditacije običajno namenjene pripravi na uspešen dan, večerne meditacije v kombinaciji s sivkino aromaterapijo, pa so zagotovo čudežne in odlična predpriprava za dober spanec..

 

Kako poteka vodena meditacija?

Meditacijo izvajamo sede in zaprtih oči, na mentalnem nivoju pa z vizualizacijo stvari, krajev ali dogodkov.

Udobno se namestimo in zapremo oči. Roke sklenemo v gib miru (stikajoči se palci), ter poskrbimo da je hrbtenica ravna.
Za začetnike je priporočljiv sedeči položaj na stolu, kasneje pa lahko uporabimo tudi mojstrski položaj s prekrižanimi nogami.
Ko najdemo sproščen in pretočen položaj prisluhnemo ter se prepustimo vodeni meditaciji. V kolikor smo vizualni tip, si ustvarimo tudi vizualno sliko slišanega.

Eterična olja dodana meditacijam vplivajo na različne predele telesa, čutila in energijske centre, spodbudijo naše čute ter nas hitreje popeljejo v globoko meditativno stanje. Z meditacijo se očistimo dnevnega stresa in prosimo višje sfere za nadaljnje vodstvo.


Zaradi začasne selitve v London, trenutno vodenih meditacij v skupini ne opravljam.

 

Vseeno pa ostajamo povezani na daljavo:  

ANGELSKE TERAPIJE NA DALJAVO

OSEBNI MEDITATIVNI SKYPE POGOVORI

KNJIGA – IZGUBILA SEM TEBE, A NAŠLA SEM SEBE